ראשי עליון

בלוז אחרי החגים

אחרי החגים

אחרי החגים. בלוז אחרי החגים. תחושת עצב של סיום החופשה, הבילויים, חיק המשפחה.
בלוז אחרי החגים. תחושת עצב של חזרה לעבודה, לשגרה, למשימות, למטלות, למסגרת נוקשה. וגם מזג האוויר שנהיה אפרורי, מעונן, מעציב…
אולי גם תחושת הקלה – של חזרה לשגרה מבורכת, בלי לארח, בלי להתלבט את מי להזמין ואיפה ועם מי לחגוג, לטייל?
תחושות מעורבות של גם וגם.
אז מה עושים? איך מתמודדים עם התחושות שצפות? איך מסתגלים לתחושת הבלוז אחרי בחגים?
אז קודם כל לא בורחים, לא משתיקים את התחושות. משתפים ומדברים על זה עם חברה טובה, אמא או כל אחת שיש לה אוזן קשבת.
שנית – מסכימים להרגיש – להיות בתחושות האלה וכמו שאומרים "מתיידדים אתן" – מאפשרים לתחושות להיות, בודקים איפה זה נמצא בגוף – בבטן? בפנים? בלב? במצח?
שלישית – משחקים ב-STOP ו-PLAY. כאשר עולה מחשבה עצובה מתייחסים אליה, מתבוננים בה ומבקשים ממנה לעצור STOP ולעזוב. ואז מזמינים מחשבה אחרת לבוא – זיכרון של חוויה טובה, שמחה, טיול נעים שהיה לנו בתקופת החגים, ולוחצים על PLAY.
ואז הבלוז הופך למשחק מסקרן. תנסו את זה בבית.

 

 

 

 

 

 

מה דעתך?

תגובות

Pas650px

Comments are closed.
futer-980-px

האתר עוצב על ידי טליה שרון